Rešovské vodopády

Říčka Huntava, pramenící ve Stříbrných Horách u Horního Města vyhloubila na horním toku hluboké skalnaté údolí s četnými kaskádami a několika vodopády největšími v Nízkém Jeseníku.

Rešovské vodopády, Národní přírodní rezervace, vás překvapí mimo krás přírodních také velmi rozmanitou květenou a zvířenou, pokud se vydáte po žluté stezce naučné.

V obci Rešov je návštěvníkům k dispozici venkovní zahrádka, restaurace, rychlé občerstvení a prodej suvenýrů – vše ve vzdálenosti 1,5 km od vodopádů. U budovy restaurace je plocha,na které je možno bezplatně parkovat. Upozorňujeme však, že zcela nahodile je zde vybíráno jakési parkovné, s čímž nemá provozovatel restaurace nic společného. Pokud po vás bude kdokoli požadovat platbu za stání na pozemcích v blízkosti restaurace, činí tak vědomě protiprávně.

Doprava:

Autem – do Rýmařova, z něj potom po silnici II/370 směr Horní Město, ve vesnici Skály odbočit doleva do osady Rešov. Odtud pěšky po červené turistické značce k vodopádům.
Vlakem – cílová stanice Rýmařov, odtud po zelené turistické značce.
Autobusem – dle možností jízdního řádu buď jednou z dálkových linek do Uničova a odtud místní linkou Uničov – Rýmařov do zastávky Horní Město, Skály, odkud pokračovat po zelené značce údolím říčky Huntavy až k vodopádům, nebo dálkovou linkou do Rýmařova, odkud pokračovat opět místní linkou Rýmařov – Uničov do stejné zastávky.